BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, December 13, 2010

jusco;131210

JUSCO

mmg bodoh lah kan?marah nye.thanx to whom it may cncern.

last nyte.there's sumone ajak i kluar.nt really a stranger to me. mmg knl lah.
agak malas.tgk r dulu enn.thn.pagi td.i ckplah.if die pick up thn okay lah.no transport skarang-_-''.
he agreed.amek i kat rumah and all.i tanye ade perempuan x?adelaa.fine.so.i mcm pergi jelaa.
smpai kat parking lot.nnt u lpk ngn my fren ni ekh(driver).(which is i bru knl).i pun mcm.u nk prgi mana?
i ada lah.pastu i tanye.so.perempuan tu gf sape?then he said,gf  I.i was so terkejut.i ajak u sbb nk suruh tmnkan kawan i.weyh.ko ckplah awal2 sial.ko bjet aku ape nk tmnkan org?mmg x doh cter die.naseb baek ade penyelamat nyawa disitu.urgh.weyh.aku duduk rumah lg bagus lah sial. x kebulur lah weyh.aku agreed sbb ko beriye.bkn skali ko ajak.dah banyak kali.aku boleyh hidup kowt xkluar ngn kau.no wnder kawan aku sume ckp,xyah layan.aku kesian kan?kenangkan ko kawan lama.tym skola dulu.bpk xgne.malas lah nk mncarut.
kang aku carut kat blog nie lah plak kan?.naseb baek jusco je kowt.urgh..

pengajaran disini;if nk kluar date,pikir dua kali.nk ajak org laen ke x.nie kau.cred pun xde.ade hati kluar date.
ini bkn jealous ekh?tolong skit.xde aku hadap kau lah weyh.

0 comments: